Pages

2011. december 14., szerda

Újabb családi ebédkísérlet

Egy közelmúltbeli hétvégén újabb próbát tartottunk arra, hogy mit is tudunk együtt enni.
Fogtam 1 kb. 30 dkg-s pulykamellet és csíkokra vágtam. Olajjal vékonyan bekentem és gyorsan kívülről megsütöttem, majd be a párolóba először 15 percre, majd újabb 10 percre kb. 30 dkg megtisztított, a Kicsike kedvéért cikkekre vágott sütőtökkel és kb. 30-40 dkg. hámozott, ugyancsak cikkekre vágott édesburgonyával. AZ egészet a párolóból kivéve betettem egy fedeles jénaiba, megsóztam (magunknak a végén sóztam utána, illetve a feketeborsot magunknak a végén szórtam rá, miután kivettem az adagját) és megszórtam friss petrezselyemmel, majd bekerült a sütőbe kb. 15-20 percre 180 fokra. Úgy tettem be a jénaiba, hogy a hús mindenképp le legyen fedve a zöldségek által, hogy ki ne száradjon és jól átjárja azt a zöldségek leve, zamata. Az utolsó 5 percben a jénai fedelét levéve sütöttem, hogy kicsit megrozsdásodjon a sütőtök és az édesburgonya széle.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése