Pages

2011. december 16., péntek

Az első édes, félédes és sós muffinok

A héten egy mamami-s sorstárs anya ihletése nyomán megszülettek az első édes muffinok.
Tehát 1 alma lereszelve, 1 szétnyomkodott banán társaságában kapott egy marék zabkorpát és zablisztet, majd egy kis olívaolajat is. Ezt a muffinformába tett papírkapszliba pakoltam és bekerült a sütőbe 20 percre. Ahogyan az ihlető is készítette eredendően, ezt zabpehellyel és fahéjjal is lehet.
Aztán innen már csak egy lépés volt az első sós, majd pedig félédes muffin. A sóshoz fogtam egy párolt (negyed) csirkemellet, 1 félmaroknyi sült sütőtököt és 1 félmaroknyi előfőzött gesztenyét. A csirkemellet lereszeltem, a sütőtököt és a gesztenyét nagyjából szétnyomkodtam és adtam hozzá egy kis rizspelyhet, majd frissen vágott zöldpetrezselymet és annyi olívaolajat, amennyitől összeállt kissé. Ugyanúgy muffinformába, papírkapszliba került és ez csak nagyon rövid időre a sütőbe.
Mindkettőből nagyon fogyott, sőt újrázni kellett.
Az újrázás okán tehát félédes muffin is sikeredett, mégpedig a fentebb leírt édes muffinhoz hasonlatos. Szétnyomkodott sült sütőtök, kevés áztatott szétcincált aszalt szilva és zabliszt házasságából. És ez biztos, hogy nem a vége ...

1 megjegyzés:

Gyöngy írta...

Húúú, ezt kipróbálom! Jól hangzik :)

Megjegyzés küldése