Pages

2012. január 14., szombat

Bébipalacsinta

Gondoltam itt az ideje megosztani a többszöri próbálkozás alapján kifejlesztett bébipalacsinta receptjét. Kis adagot sütök mindig, mivel szerintem hidegen, kihűlve nem annyira finom. De soha nem annyira kicsit, hogy nekünk ne jusson. Az itt leírt adagból, a Kicsilány meg én palacsintáztunk be. Fogtam kb. 6 dkg lisztet 1 dl szénsavas ásványvizet, alaposan kikevertem. Amikor krémes lett adtam hozzá max. 1 ek. olajat, negyedcsipetnyi sót és 1 ek. agávészirupot. (ez behelyettesíthető ízlés szerint más édesítővel is). Ez így bekerült a hűtőbe legalább 1 órára. Majd szépen kisütöttem a 4-5 db. minipalacsintát egy olajjal hajszálvékonyan bekent palacsintasűtőben.
A legkedveltebb palacsintatöltelék az üvegreszelőn lereszelt alma vagy ez összekeverve banánnal. Már próbáltuk cukormentes, házi sárgabaracklevárral is. Nagyosan feltekerve adtam neki és csak úgy falta. Arra kell figyelni véleményem szerint, hogy ne süssük barnára és ne hirtelen süssük, csak olyan szép halványra, így kemény sem lesz, de meg is sül. Jó palacsintázást!

1 megjegyzés:

Gyöngy írta...

Ez nagyon jól hangzik!
Azthiszem hamarosan kipróbálásra kerül :)
majd beszámolok :)

Megjegyzés küldése