Pages

2012. február 1., szerda

Melengető vacsora

Bizony nagyon melengető vacsora kellett a napokban. Egy fél sütőtököt gyorsan megtisztítottam és babakézrevaló szeletekre vágva, betettem tíz percre a párolóba. Nem szoktuk azonnal vagy csak sütni, mert túl sokat veszít a nedvességtartalmából és kicsit szárazon se szeretjük. Amíg a sütőtök párolódott, kicsutkáztam 4-5 almát, cikkekre vágtam, majd tepsibe tettem és megszórtam kevés fahéjjal. Mellékerült az előpárolt sütőtök, amelyet kevés szerecsendióval szórtam meg. Kis vizet öntöttem alá és befedtem. Körülbelül húsz perc múlva, de még mielőtt elkészült, hozzáadtam kb. harminc dekányi előfőzött és egész gesztenyét és további öt-tíz percen keresztül sütöttem együtt. Ekkor már nagyon nehezemre esett visszatenni :)
A Kicsilány a sütőtökre, a gesztenyére és a következő dalra szavazott, valahogy a sült alma nem érdekelte. Annál inkább engem. Némelyik falatra még mézet is csurgattunk magunknak. Ez még újdonsült paleo konyhánkba is nagyon illő fogás.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése