Pages

2012. február 7., kedd

Gyors reggelik gyümölcsből

Avokádó és banán, illetve banán és mangó. Most, hogy az utóbbi időben a reggeli is kezd körvonalazódni vagy pontosabban egy fajsúlyosabb uzsonna a reggeli első szoptatás után valamivel, egyre gyakrabban kerültek ezek terítékre közös reggeliként. Durvára összetörtem egy banánt és egy kevésbé érett avokádót, majd valamelyest összekevertem. Ezt így egyszerűen a Kicsilány elé tettem. Élelmesebb, ügyesebb blwbabák tudásuk legjavát bevetve bizony felcsipegetik. A csúcs persze az, amikor esetleg maga fogja a kanalat és szépen bekanalazza. Magam persze kanalaztam :) Azért van, hogy nem összetöröm, hanem egyszerűen karikázom a banánt és kockázom az avokádót. Mindenesetre összetörve valahogy jobban érdekli ... ki tudja, talán az állag, vagy esetleg jobban hat egymásra  a két íz. Ízlés dolga.
Hasonló eljárást kíván a banán-mangó kombináció: a banánt karikázom, a mangót kockázom és a Kicsilány elé teszem. A sikamlós mangó felcsipegetése bizony nem kis kézügyességet kíván, de most már ügyesen megbirkózik vele.
Persze az egészen nem változtat, hogy az avokádó valójában zöldség :)

2 megjegyzés:

Gyöngy írta...

hm, ez így nagyon jól hangzik :)
mihez hasonlítanád az avokádó ízét? lehet, az a gond, h számomra ez egy teljesen új zöldség, de valahogy én nem találom az ízét (aztán én vagy arra fogom, h éretlen vagy már túlérett :)

Zsu írta...

Egész nap ezen gondokodtam, de nem tudom, mihez hasonlítani sajnos. Éppen ez a jó benne :) Az tény, hogy kevésbé éretten más mint túléretten. Én leginkább kevésbé éretten szeretm a Kicsi is. Ti hogy?

Megjegyzés küldése