Pages

2012. február 22., szerda

Íme a csirkecomb!

Körülbelül a 101. verzióban már. Hogy miért? Csak sejtem: a csirkecomb eléggé kézrevaló és nem is olyan száraz étek, mint a csirkemell. Ennek megfelelően eléggé nagy sikere van mifelénk. Tegnap fogtam 3 combot és jól bedörzsöltem majoránnával, illetve borsikafűvel a bőre alatt, majd pedig jól bekentem zsiradékkal (ez értelemszerűen ízléstől és szokástól függően bármilyen olaj lehet). Így betettem egy fedett jénaiba kb. 30 percre a 180 fokra előmelegített sütőbe. Kevés vizet érdemes aláönteni. Ezalatt előkészítettem 2 termetes édesköményt és 2 póréhagymát. Az édesköményt érdemes hosszában felvágni, hogy a nyeleknél jól megragadható legyen, s ugyanezen okból a póréhagymát is vastagabb karikákra vágni. 30 perc után az édesköményt és a póréhagymát részben a combok alá, részben pedig azokat betakarva elrendeztem az edényben és további 40-50 percre visszatettem lefedve az egészet a sütőbe. Sózni szinte csak jelzészerűen érdemes. Ezúttal a csirkecomb mellett a nyelére fogható édeskömény tartott számot a Kicsilány érdeklődésére.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése